Επισκευή Κινητήρα – Γενική Ανακατασκευή & Εξειδικευμένη Συντήρηση

Η αισθητά μειωμένη απόδοση, οι εσωτερικοί θόρυβοι, η υψηλή κατανάλωση καυσίμου ή η απώλεια λαδιού αποτελούν συχνά σημάδια ότι ο κινητήρας έχει φθορά ή παρουσιάζει βλάβη. Στο συνεργείο μας αναλαμβάνουμε ολοκληρωμένη και υπεύθυνη επισκευή κινητήρα, επαναφέροντας την απόδοση και την αξιοπιστία του οχήματός σας στα εργοστασιακά επίπεδα.

Γενική Επισκευή Κινητήρα – Τι Περιλαμβάνει

Οι εξειδικευμένοι μηχανικοί μας προχωρούν αρχικά σε πλήρη διάγνωση, ώστε να εντοπιστεί με ακρίβεια το εύρος της φθοράς. Ανάλογα με τα αποτελέσματα της διάγνωσης, η γενική επισκευή μπορεί να περιλαμβάνει αντικατάσταση ή επισκευή σε κρίσιμα μέρη του κινητήρα, όπως πιστόνια, μπιέλες, κουζινέτα, καδένα χρονισμού, αντλία νερού, τσιμούχες και λοιπά εξαρτήματα.

Κατά τη διαδικασία μπορεί επίσης να απαιτηθούν μηχανουργικές εργασίες, όπως ρεκτιφιέ στο καπάκι ή στο μπλοκ, με σκοπό την πλήρη αποκατάσταση της συμπίεσης και της σωστής λειτουργίας.

Όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούμε είναι νέας τεχνολογίας και υψηλής ποιότητας, ακολουθώντας τα πρότυπα και τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Επισκευή Κινητήρα που Καίει Λάδια

Ένα συχνό φαινόμενο είναι ο κινητήρας που καίει λάδια. Η αυξημένη κατανάλωση λαδιού μπορεί να οφείλεται σε φθορές στα ελατήρια των πιστονιών, στις βαλβίδες, στη φλάντζα, ή στα τοιχώματα των κυλίνδρων.

Οι μετρήσεις συμπίεσης και οι έλεγχοι που πραγματοποιούμε μας επιτρέπουν να καθορίσουμε εάν απαιτείται γενική επισκευή, εξειδικευμένο ρεκτιφιέ ή αντικατάσταση συγκεκριμένων εξαρτημάτων. Στόχος μας είναι η πλήρης αποκατάσταση της κατανάλωσης λαδιού και η επιστροφή του κινητήρα σε ομαλή, σταθερή λειτουργία.

Ρεκτιφιέ Καπάκι Κινητήρα – Πότε Χρειάζεται

Το ρεκτιφιέ καπακιού (κυλινδροκεφαλής) είναι απαραίτητο όταν υπάρχει στρέβλωση λόγω υπερθέρμανσης, φθορά στις έδρες των βαλβίδων, διαρροή από τη φλάντζα ή μειωμένη συμπίεση.

Σε συνεργασία με πιστοποιημένα μηχανουργεία πραγματοποιούμε όλες τις απαιτούμενες εργασίες με ακρίβεια, εξασφαλίζοντας εργοστασιακό αποτέλεσμα και άριστη εφαρμογή όλων των μερών.

Γιατί η Μερική Επισκευή Κινητήρα δεν Είναι Λύση

Παρότι πολλοί οδηγοί αναζητούν λύσεις όπως “μερική επισκευή κινητήρα”, στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό δεν αποτελεί αξιόπιστη επιλογή. Η μερική επισκευή δεν αντιμετωπίζει πάντα τη ρίζα του προβλήματος και μπορεί να οδηγήσει σύντομα σε νέες, μεγαλύτερες βλάβες.

Για να εξασφαλιστεί πραγματικά η σωστή λειτουργία και η διάρκεια ζωής του κινητήρα, προτείνεται πλήρης διάγνωση και ολοκληρωμένη επισκευή που επαναφέρει όλα τα κρίσιμα σημεία σε άριστη κατάσταση.

Γενική Επισκευή Κινητήρα – Κόστος και Εκτίμηση

Οι αναζητήσεις σχετικά με το κόστος όπως “γενική επισκευή κινητήρα κόστος”, “ρεκτιφιέ καπακιου τιμές” ή “επισκευή κινητήρα που καίει λάδια κόστος” είναι πολύ συχνές. Παρόλα αυτά, το πραγματικό κόστος μιας επισκευής δεν μπορεί να προσδιοριστεί χωρίς πλήρη τεχνικό έλεγχο.

Η τελική εκτίμηση επηρεάζεται από την κατάσταση του κινητήρα, το είδος της φθοράς, τις μηχανουργικές εργασίες που απαιτούνται και τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν. Στο συνεργείο μας παρέχουμε αναλυτική αξιολόγηση πριν την έναρξη οποιασδήποτε επισκευής, ώστε να γνωρίζετε ακριβώς τι χρειάζεται το όχημά σας.

Το Τελικό Αποτέλεσμα

Μετά την ολοκλήρωση της γενικής επισκευής, ο κινητήρας επανέρχεται σε σχεδόν εργοστασιακή λειτουργία. Το αυτοκίνητο γίνεται πιο αποδοτικό, πιο οικονομικό, πιο ήσυχο και με αυξημένη αξιοπιστία σε καθημερινές και απαιτητικές συνθήκες οδήγησης.

Η επένδυση σε μια ολοκληρωμένη ανακατασκευή κινητήρα δεν αποκαθιστά μόνο την απόδοση, αλλά παρατείνει σημαντικά τη συνολική διάρκεια ζωής του οχήματος.

shop location

Ωράριο Λειτουργίας

Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 π.μ – 5:00 μμ Σάββατο – Κυριακή: Κλειστά

Κλειστά στις Επίσημες Αργίες

Ραντεβού

Γιατί TOPMODS

Οι λόγοι που είμαστε περήφανοι στην TOPMODS

Στην TOPMODS έχουμε όλα τα χαρακτηριστικά που ψ΄άχνετε για το ιδανικό συνεργείο που θα αναλάβει το αυτοκίνητό σας.

Βασική μας αρχή στην TOPMODS είναι πρωτού ξεκινήσει η οποιαδήποτε εργασία να γίνει η σωστή διάγνωση. Πόσες φορές έχουμε ακούσει άλλωστε, να αλλάζονται άσκοπα ανταλλακτικά για να επιλυθεί το πρόβλημα και στο τέλος, ο μόνος ζημιωμένος να είναι ο πελάτης.